Monday, March 25, 2013

~AKU DAN CANTIK Part 1~

Haha...tajuk tak nak kalah kaw!!!hehehe....Aku dan Chantik...bukan nak cakap aku cantik...tapi nak war war kan bahawasanya aku ni OBSES dengan kecantikan...tapi tak la sampai berBotoX bagai....tak kuase mak dik nonnnn.....Sedar tak sedar semua wanita mesti nak cantik kan....macam aku ni nak sangat badan yang langsing, kulit yang mulus lagi gebu....bak kate pepatah...orang pandang tak kelip mata la... (PepataH seNdiRi biKiN)muahahahahaha.......lagi satu mesti nak cantik luar dalam untuk suami teRrrcHeNta duNia aKhiraT....seMoga si Dia panDang taK jeMu...amin.

Sebelum mule ape2 cerita..nak kongsikan dengan korang yang aku ni dah berhabisan duit untuk kurus dan macam macam produk aku guna untuk dapatkan kulit yang cantik....tapi....ilmu tak da tak gunaaaaaa.....ok dah!malas nak citer banyak....

So...Jom Check-iT-oUt ape yang aku buat untuk mencapai dreams aku ni....


 Tadaaaa....ni aku mase guMok....oleh kerana tinggi aku 160 cm so tak la nampak gemok sangat..just chubby gitu je...tapi dalam pic..alahaiiiiii...pipi je dah sekilo.... pic before tu sebulan sebelum aku kawen..alamak bulan depan dah nak naik pelamin..badan masih bam-bam lagi ni...ape aku nak buat niii....

Nak dijadikan cerita...Pada suatu hari yang indah dan angin sepoi-sepoi bahasa....kak Long aku call...adik mai umah kak NOW!!! sebab ada Free Body Scan/Body Analysis daripada Coach Wellness Centre.Aku pun teruja yang teramat lalu dengan segera dan tanpa banyak soal dan tak tau pun apa benda tu...aku terus merempit dengan Wira abah aku ke rumah Kak Long..tak jauh dalam 2 km je kot...

So..ape aku buat kat sana? 
First aku nampak 2 orang..Laki and perempuan...nampak macam couple je....erm...layan je la....
yang paling best dan buat aku teruja sikit...diorang pakai buttOn ni

Wahhhhh...sape tak nak kan.....hehehe...So after buat Free Body Analysis and setelah terkejut berOk melihat result body fat yang selama ni bermaharaja lela dalam badan aku ni dan minum SHAKE yang diorang bancuh bagi aku minum..WoW sedapnyeeee...(nak lagi buleh tak kak???)....aku pon amek keputusan untuk melantik mereka berdua bersama Kak Long aku untuk menjadi Coach peribadi aku selama 5 hari untuk aku menuntut ILMU bagaimana untuk menurunkan berat badan and becOme lebih sihat dan bertenaga....bayarannye????haaaa....mesti korang tak percaya kan? Only RM 39.90.....AwesOme!!!


Let check-it-out...


Shake yang sedap sangat...



Ok lets talk it...aku mula mengenali Herbalife pada hari pertama aku bertandang ke Club Nutrisi.Hari tu jugak aku dikenalkan dengan sejenis minuman yang sangat laaaaa sedapnye...taste cOklat lagi....macam kat atas tu...Ok korang tengok pic yang aku attach ni....Sume ni aku minum....dan paling special Coach ajar aku How to Lose Weight, Gain Weight and Improve Health hanya dalam masa 5 hari sahaja....huhu..saya suka hasilnye....setelah 5 hari menuntut ilmu..aku turun 3 kg berat..kawan aku 5kg...tapi dia lebih berat dari aku le...CONGRAT TO MYSELF!!!!AWESOME.....

Sebulan aku minum...sampai ke hari nak test baju wedding..berat aku dah memang puas hati..tambah lagi dengan ukur lilit yang dah setaraf patung yang pakai baju pengantin tu....hehehe..

Ok nanti aku update lagi sambungan ni...Berpantang dengan Shake Herbalife pula....daaaaa....





No comments:

Post a Comment

ORDER FORM

WARNA BANTAL Merah
Kuning
Cream
Hitam
Fancy Pink
Biru
Nak Tulis ape di Bantal comel anda
No Tel
Email Address:
Name:
Bayaran

This HTML form was created by Freedback.