Saturday, March 2, 2013

~ Kulit Makin Berseri dgn Skin Care Nano White ~Part 1

Hi korang...nak cite sikit pengalaman menggunakan skin care Nano White. Memang superb...sebenarnye aku baru je tukar skin care ni..hahaha.... Sebabnye aku rase macam malas nak tempek bedak+foundation tebal2.kalo buleh nak kuar umah just nak simple je.Before aku guna Garnier.Best jugak.Tapi sejak tukar Nano White ni,kesan nampak dalam 3 hari...kulit aku makin gebu dan putih bersih+berseri....Harga KoMpOm semua mampu milik lah...

Bila habis keje balik rumah memang x sabar-sabar nak mandi..hihihihi..sebabnya nak cuci muke gune cleanser Nano White iaitu Awakening Snow wash.Sejuk and fresh....korang try la..


Awakening Snow Wash
Lepas cuci muka korang akan rase bessssttttt sangat.Superb!!!


Refining Treatment Toner

Ok..Lepas cuci muka, aku guna toner ni..toner dia ni wangi sangat dan nyaman je bila kita sapu kat muka..best sanagt toner ni sebab aku boleh nampak kekotoran yang tertanggal lekat dekat kapas yang aku guna dan liang pori pon dah makin mengecil  (*-*)


Cell Moist

Yang paling tak sabar nak pakai adalah pelembap Nano White ni...Pelembap dia tak berminyak langsung..so bila pakai rasa sejuk dan tekstur ringan..memang jadi pilihan hatila kan..kulit muka pun rasa lembut je guna pelembap ni...=)



So ini je Basic Skin Care From Nano White yang aku guna baru seminggu....hahaha...xsabar nak lebih chantek..kulit cun melecun mulus macam Diana Danielle...Awesome!!!



Suke kulit Diana...

No comments:

Post a Comment

ORDER FORM

WARNA BANTAL Merah
Kuning
Cream
Hitam
Fancy Pink
Biru
Nak Tulis ape di Bantal comel anda
No Tel
Email Address:
Name:
Bayaran

This HTML form was created by Freedback.