Wednesday, June 5, 2013

RAHSIA KULIT CANTIK MENAWAN

 KULIT CANTIK~ hehe...

Hai hai hai....haaaaa hari ni baik punye citer..nak tau ape..semalam aku balik rumah husband tanye..lebeh kurang begini la ayat die "Yang, member abang tanye muke sayang nampak licin and cantik,pakai ape?"
Hahahaha..aku pon sikit kembang and malu malu kucing parsi la kat depan husband aku tu...hahahahaha....

Jawapannye..Jom cek it out.....

OK aku selalunye mulakan pagi aku dengan minum air masak...tgk mana aku larat telan la....


Sambil tu telan la soft pil Beutskin Essence ni....aku baru 1 kotak je...nak beli lagi 1..on the way..hahaha..mahai kot..RM 210.00...so aku kene simpan wet gaji aku untuk beli ni dan di bawah2 ni semua.....


Pas tu aku mandi and akan gunekan set basic Nano White laaa of cos..hihihi


Ok dah bla bla bla ngan set muka aku pakai Two Way Cake Simply Siti pulak....
best pakai bedak ni...Try la...



Maka Cantik lah muka aku macam Dato Siti...Bha bha bhaaaaa...hahahahaha...

Ok after that mekap2...
SARAPAN aku setiap pagi adalah...SHAKE yang sangat sihat dan LUARBIASA!!!!! Kalau nak cantik yang ni la wajib ambil...
Aku ikut formula ni masa amek shake...tapi kadang2 kantoi jugak..hahaha...so coach aku iaitu Kak Long tercayang akan slalu remind aku...NAK KURUS TAKKKK???NAK CANTIK TAKKK???NAK SIHAT TAKKK??????? Soklan2 ni semua membuatkan aku takot...aku takot kalo aku gemuk nanti cemane ye...aduiiii dah la susah nak bawak badan..nak buat aktiviti harian pon musti kantoi punya la..aku kompom!!!so HAVE YOU HAD YOUR SHAKE TODAY?????Tak rugi pownnn...




 Aku juge akan pastikan sebolehnya aku akan minum 2 botol air kosong....aku guna botol Herbalife ni...2liter...so 4 liter la 1 hari....

Soooo last supplement yang aku ambil sebelum aku tido, sehari sekali je makan ni....ingat nak cantik kene la sabar...jangan ngap lebeh dos ye....

Sekian sahaja untuk entry kali ni....so kalo rase malu nak tanye ni la jawapan aku...selebihnya hanya pada-Nya...

No comments:

Post a Comment

ORDER FORM

WARNA BANTAL Merah
Kuning
Cream
Hitam
Fancy Pink
Biru
Nak Tulis ape di Bantal comel anda
No Tel
Email Address:
Name:
Bayaran

This HTML form was created by Freedback.