Wednesday, May 15, 2013

Selamat Hari Ibu

Salam..selamat hari ibu...kepada semua ibu ibu di seluruh dunia..Dah ade anak ni baru la aku tau betapa besarnye pengorbana seorang ibu terhadap keluarganya..so..aku pon terase teramat la bersalah pada Mama aku yang cun tu...

Sebab ape aku rase gitu? Sebab aku rase aku belom lagi menjadi anaknye yang paling byk bekorban untuk mama.....aku belom lagi dapat membantu ma abah untuk mencapai impian mereka untuk ke Tanah Suci...tapi aku nekad..InsyaAllah...suatu hari nanti aku akan pastikan impian mereka tercapai!!!♥♥♥♥

korang macamane?ade ke terniat nak tunaikan impian ibu ayah korang?kalo ade mohon share n comment ye...muahhhhhh....♥luv u olssss....

Jumpe lagi di next post...

No comments:

Post a Comment

ORDER FORM

WARNA BANTAL Merah
Kuning
Cream
Hitam
Fancy Pink
Biru
Nak Tulis ape di Bantal comel anda
No Tel
Email Address:
Name:
Bayaran

This HTML form was created by Freedback.