Wednesday, December 4, 2013

Dilema Kurus Orang Perempuan

Dilema Kurus Orang Perempuan



Hahaha...hari ni nak post entry tentang dilema wanita la...dilema kurus..
ok cakap pasal kurus ni saya rasa semua wanita wanita di luar sana yang sukakan kecantikan dan badan yang slim melim kan kan kan...sama juga la dengan saya..selalu mengimpikan bentuk badan yang cantik,kulit yang gebu dan mulus...dannnn untuk meralisasikan impian itu saya telah mengambil suplement supplement yang sepatutnye..hehe

so talk tentang kuru saya telah bertekad untuk menurunkan sedikit berat badan dalam minggu ini...saya minum supplement HERBALIFE yang baru aje beli semalam...pagi2 tadi dah shake shake shake segelas...

doakan saya semoga berjaya ye...totally diet la hari ini..hehe...so kalau nak ber diet atau amek apa apa supplement sekali pon please la korang jgn lupa minum air masak secukupnya...byk2 pon tak apa...

Jumpe lagi...

No comments:

Post a Comment

ORDER FORM

WARNA BANTAL Merah
Kuning
Cream
Hitam
Fancy Pink
Biru
Nak Tulis ape di Bantal comel anda
No Tel
Email Address:
Name:
Bayaran

This HTML form was created by Freedback.